مربی گری خداداد عزیزی
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

حرفه مربیگری
در دسامبر 2006 ، عزیزی به عنوان مدیر باشگاه ابوموسلم ، یک باشگاه فوتبال مشهدی که در اوایل دهه 1990 کار خود را با آن آغاز کرده بود ، منصوب شد. وی در اکتبر 2007 جایگزین پرویز مظلومی شد. وی مدت کوتاهی سرمربی پیام خراسان و استقلال اهواز بود. در سال 2011 ، او برای دومین بار به عنوان سرمربی ابوموسلم منصوب شد اما در 1 ژوئن 2012 از باشگاه جدا شد.

تیم ملی استرالیا در زمین کریکت ملبورن (MCG) با تساوی 2-2 مقابل ایران به پایان رسید. نتیجه ای که قلب استرالیایی ها را شکست ، زمانی که گل های کریم باقری و خداداد عزیزی باعث شد تا ایرانیان در مجموع 3-3 مساوی کنند و بلیط جام جهانی فوتبال در ضربات خارج از خانه را کسب کنند.

نام خداداد عزیزی پس از به ثمر رساندن گلی که ایران را به فرانسه در سال 1998 فرستاد ، در فوتبال ایران جاودانه شد. او همچنین اولین گل را زده بود و در بازی رفت یک هفته زودتر یک گل برای ایران به ثمر رساند.

بیست و سه سال بعد ، تهران تایمز با خداداد عزیزی ، که اکنون جانباز 49 ساله است ، تماس گرفت تا در مصاحبه ای اختصاصی با وی در مورد آن دیدار تاریخی و دیگر مسائل فوتبال ایران صحبت کند.

تهران تایمز: "در 26 سالگی ، عزیزی در اوج دوران حرفه ای خود بود" ، در گزارشی از FIFA.com در مورد این بازی ذکر شده است. آیا قبول دارید که اوج حرفه شما بود؟

عزیزی: به طور کلی درست است. در سن 26 ، 27 ، یا 28 سالگی ، بهترین فوتبال خود را بازی می کردم. انتخاب شدن به عنوان بازیکن سال AFC در سال 1996 و دومین بازیکن برتر آسیا در سال 1997 ثابت می کند که آن سالها اوج کار من بود.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: